Anna Babiel jest związana z branżą MarTech od 2018 r., najpierw w Netsprint jako Partnerships Specialist, a od 2020 r. w Justtag Group. Jako Head of Product Partnerships odpowiada za jakość i rozwój produktów Audience Solutions i KoalaMetrics. Zarządza pracą 5-osobowego teamu. Wcześniej związana z branżą foto, w agencji fotograficznej Bewphoto jako ContentProduction manager, odpowiadała za bazę zdjęć, partnerstwa czy akredytacje. W pracy najbardziej ceni sobie jakościową pracę u podstaw, dlatego jak sama mówi - nie przebranżowiła się, po prostu pracuje na innym typie danych. Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.
Od 15 lat związany z projektowaniem (digital & eCommerce). Pracował dla wielu agencji w Polsce i Europie (Digitas London, Fabric, Saatchi & Saatchi, Digitas Poland) obsługując takich klientów jak Microsoft, Lego, Coca Cola, Skype, CNN, iTV, Marks & Spencer, BT, Virgin Atlantic, Unilever, Bank of Scotland, P&G. Specjalizuje się w projektowaniu doświadczeń dostępności online dla osób niedowidzących i niewidomych, osób starszych, z zaburzeniami motorycznymi, a także użyteczności online dla dzieci. Obecnie pracuje dla Publicis Group, gdzie zarządza ponad 40 projektantami dla około 15 klientów w ramach Publicis Commerce.
Od ponad 10 lat związana z marketingiem i sprzedażą. Doświadczenie zdobywała w takich branżach jak meblarstwo, szkolenia, rozwiązania IT. Od roku związana z software house Appchance, w którym odpowiada za działania marketingowe i wspierające sprzedaż. Absolwentka Diploma in Professional Marketing akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing (CIM), posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional a także moderatora Design Thinking. Pasjonatka nieustannego rozwoju (Learner w pierwszej trójce talentów Gallupa) swojego i innych. Prywatnie mama, biegaczka, malarka i pasjonatka off-road.
Od 7 lat związany z IT, specjalizuje się w projektach dla branży retial. Doświadczony we współpracy z korporacjami oraz światem startupów. Obecnie w rozwija projekty mobilne dla Spółki OTCF S.A łączącej w swoich markach sport i modę, właściciela m.in. marki 4F. Kreatywny, krytycznie myślący, z nastawieniem analitycznym. Jest entuzjastą metodyki Lean Startup i DSDM z doświadczeniem w nietypowych projektach digitalowych. Prywatnie szczęśliwy tata 4-letniej córki, uwielbiający wyprawy górskie.
Założycielka GeekGoesChic, industry advisor WEARFITS - researcherka, analityczna oraz strateżka użycia nowych technologii w biznesie i marketingu w branży modowej. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Teen Vogue Fashion University w Nowym Jorku. Współzałożycielka Flowbox.io (języka programowania Luna i software’u efektów specjalnych w filmie - Flowbox), założycielka i twórczyni nominowanego do WGSN Global Fashion Awards - GeekGoesChic, w ramach którego łączy świat technologiczny z modowym. Współzałożycielka kursów GeekGoesChic University. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour, w kategorii Online. Inicjatorka i organizatorka spotkań modowo-technologicznych GGC Fash&Tech oraz hackathonu modowego GGC LAB. Wykładowca na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uczelni Łazarskiego. Globalna ambasadorka Converse’a w 2019 roku. Nad swoimi autorskimi projektami pracowała z takimi markami jak Microsoft, Google, Allegro, Allani, PayPal czy MasterCard. Fanka amerykańskiego Vogue'a i klasycznych trampek.
Filip Iwański rozpoczął swoją przygodę ze światem digital już w 2001 roku. W 2009 założył agencję digital IMAGINE, która pomaga swoim partnerom spełniać cele biznesowe, strategiczne, komunikacyjne i inne. W swojej karierze pracował już dla takich marek jak m.in. Orange, mBank, 4F, NTFY, Sephora czy Mitsubishi. Pasjonat designu oraz prostoty w projektowaniu. Absolwent ASP w Łodzi. Prywatnie szczęśliwy tata dwóch córek.
Filip Iwański rozpoczął swoją przygodę ze światem digital już w 2001 roku. W 2009 założył agencję digital IMAGINE, która pomaga swoim partnerom spełniać cele biznesowe, strategiczne, komunikacyjne i inne. W swojej karierze pracował już dla takich marek jak m.in. Orange, mBank, Getin Bank czy Mitsubishi. Pasjonat designu oraz prostoty w projektowaniu. Absolwent ASP w Łodzi. Prywatnie szczęśliwy tata dwóch córek.
Sylwia jest aktywna w branży reklamowej już od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w prasie, jak i w telewizji oraz Internecie, pracując dla takich marek jak Puls Biznesu czy TVN. W 2017 roku dołączyła do polskiego oddziału YOC, gdzie współtworzy lokalną strategię rozwoju firmy oraz odpowiada za współpracę ze wiodącymi agencjami i domami mediowymi w Polsce. Jako absolwentka dziennikarstwa, Sylwia na bieżąco śledzi sytuację polskiego rynku mediowego i wykorzystuje swoją wiedzę w codziennej pracy. Prywatnie miłośniczka sportu i rozwoju osobistego, a także właścicielka uroczego samojeda.
Lena Kotowska z Justtag Group związana od kwietnia 2019, gdzie jako Product Manager Analyst odpowiada za rozwój technologii Koala Metrics oraz działania cross-device'owe pomiędzy światem offline i online. Swoje doświadczenie w obszarze analityki zdobywała m.in. w TVN, OSW -Ośrodek Studiów Wschodnich. Jest autorką analiz do artykułów naukowych i konferencji obszarze tematyki Ukrainy. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.
Android Developer & Robotics Engineer. Posiada 9 letnie doświadczenie w programowaniu na Androida, z czego od ponad 5 lat rozwija swoje umiejętności w Snowdog. Po drodze miał przygodę z web developmentem, co pozwala mu na lepsze zrozumienie projektów angażujących back-end i front-end. Poza miłością do kawy i dobrego jedzenia, uwielbia przykładać uwagę nawet do najmniejszych detali w projektach, co bezpośrednio przekłada się na dbałość o efekt finalny produktu. W pracy głównie kieruje nim chęć udoskonalania rozwiązań pod kątem UX i accessibility - a po pracy - jeździ na nartach, gra na PS4 i sprawia, że jego dom również jest inteligentny.
Przedsiębiorca, Executive MBA manager i entuzjasta nowych technologii, posiadający 20 lat doświadczenia w IT i branży internetowej. Wyróżniony jako jedna z najbardziej kreatywnych osób w Polsce według magazynu BRIEF. Członek Małopolskiej Rady Innowacji. Jego wiedza opiera się szerokim doświadczeniu zebranym w trakcie kilkunastu lat prowadzenia własnego software house'u (zdobywca nagrody Deloitte Technology Fast 50 CE w 2013 roku), udziału w budowie farmy wiatraków i inwestycji mieszkaniowej, aż po kilkanaście przedsięwzięć informatycznych. Przez cztery lata pełnił funkcję CTO w AUTENTI (wiodącym rozwiązaniu do podpisu elektronicznego), którego jest współzałożycielem.
Z nowymi technologiami w reklamie związany od samych początków swojej kariery przypadających na drugą połowę 2012 r. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużej agencji mediowej (Publicis Groupe) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart i Grupa Netsprint. Obecnie odpowiedzialny za obszar programmatic w polskim oddziale YOC. W 2020 roku uzyskał tytuł doktora nauk o zarządzaniu i jakości za pracę pod tytułem "Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce". Prywatnie regularnie praktykujący jogin, mól książkowy oraz pole dancer.
Niektórzy mówią, że urodził się z mikrofonem, inni, że urodził się z inteligentnym głośnikiem w dłoni. Ojciec chrzestny wielu polskich podcastów. #Voice evangelist i #voice konsultant, właściciel studia The Podcast Makers, współzałożyciel ruchu #VoiceLunch. Jeden z 68 czołowych, światowych liderów technologii #voice - wyróżniony tym tytułem przez voicebot.ai (https://voicebot.ai/the-top-leaders-in-voice-2020/).
Lider innowacji i rozwiązań, product owner, speaker technologiczny i biznesowy. Twórca biznesów w branży digital - e-commerce i IT. Doradzał i pomagał takim firmom, jak Amway, morele.net, Benefit Systems, Dietly i Leifheit w ich cyfrowej i mobilnej transformacji. Zawsze zafascynowany internetem, mobile i nowymi technologiami (takimi jak PWA, AMP, TWA, Voice UI) w połączeniu z doskonałym User Experience.
Mateusz Zawidzki, Product Manager w Vercom S.A. Od 5 lat związany z polską branżą aplikacji mobilnych oraz digital. Pracował między innymi dla marek Qpony, Blix, Fitatu oraz Volkswagen. Obecnie w platformie Redlink wspiera rozwój obszaru mobile, ze szczególnym uwzględnieniem kanału push notyfikacji. Entuzjasta podejścia design thinking, pośrednik między światem IT oraz biznesu. Prywatnie uwielbia podróże, zarówno dłuższe, dalekodystansowe wyjazdy za granicę jak i bliższe, weekendowe wypady
Szczegóły wkrótce