Jak zmienią się nasze przyzwyczajenia zakupowe, kiedy Alexa i Google Asystent na dobre zagoszczą w Polsce? Świat robi zakupy już dzisiaj - konwersując ze smart speakerami i nic nie wskazuje na to, żeby z tego zrezygnował.
Czasy pandemii sprawiły, że wszyscy robiliśmy coraz więcej zakupów online i coraz więcej przez urządzenia mobilne. W zeszłym roku zdaliśmy sobie sprawę, że w niektórych przypadkach nie jest to nawet nasz wybór. Co się stanie, jeśli na Twoją zdolność przeglądania kart produktowych wpływa niepełnosprawność wzroku, słuchu lub poruszania się? W jaki sposób możemy zapewnić wszystkim dostęp do zakupów online, szczególnie u dużych eRetailerów?
Epicka opowieść o trudach, rozterkach, światłach w tunelu oraz wynikach i spostrzeżeniach z projektu partnerskiego e-point i Google Polska, czyli o audycie 50 polskich sklepów internetowych pod kątem zastosowanych rozwiązań mobilnych.
Tematem prelekcji będzie przedstawienie narzędzia eCommerce, które za pomocą wykorzystania rich contentu wpływa na decyzje zakupowe klientów. Opis koncepcji przedstawiony zostanie na przykładzie case study wdrożenia dla Sephora
Mobile to dźwignia nowoczesnej reklamy, która doskonale sprawdza się w komunikacji marketingowej firm z branży retail i e-commerce. Dowiedz się, z czego możesz skorzystać, żeby dotrzeć do serc i portfeli użytkowników smartfonów. W trakcie naszej prezentacji pokażemy nie tylko suche dane, ale też przedstawimy dobre praktyki, które ułatwią specjalistom pracującym dla sieci handlowych oraz sklepów internetowych odpowiednie przygotowanie kampanii oraz kreacji reklamowych. Nie zabraknie również wskazania, które funkcjonalności telefonu można wykorzystać w kreacjach reklamowych i tym samym sprawić, że będą ciekawsze i bardziej skuteczne.
Każdy specjalista pracujący w branży mobile i commerce zna temat Mobile Push z dwóch perspektyw. Jedna to wysyłanie ich do użytkowników, druga bycie jednym z nich. Podczas prezentacji na podstawie case studies Klientów Redlink oraz realnych przykładów komunikacji m.in. Zalando, Allegro czy InPost opowiem czego oczekuje użytkownik i w jaki sposób wydawca może przekuć to w sukces swojej aplikacji
Opowiemy jak dobra współpraca i zaanagożowanie zespołów w realizacje produktu IT oraz rozproszony Product Ownership przyczyniło się do dobrego i pożądanego przez klientów produktu jakim jest aplikacja mobilna.
Historia rozwiązań instore oraz aplikacji mobilnych iOS i Android. Co się zmieniło w technologii na przełomie 5 lat. Jak wdrażać innowacje i jak nadążać za rozwijającym się rynkiem, oraz wyjść obronną ręką z pandemii.
Przedstawimy dlaczego klienci obecnie wybierają zakupy poprzez aplikację mobilną jako preferowany kanał zakupowy. Na co warto zwrócić uwagę przy wdrożeniu aplikacji zakupowej, aby odniosła sukces.
Marka 4F i Robert Lewandowski połączyli siły i zaprojektowali wspólną kolekcję ubrań, dostępną w sklepach stacjonarnych 4F, na www.4F.pl oraz w aplikacji 4F. Kolekcja 4F x RL9 została zdigitalizowana, dzięki czemu produkty można zobaczyć w aplikacji 4F za pomocą rozszerzonej rzeczywistości (AR) podchodząc do kapitana reprezentacji Polski na wyciągnięcie ręki. Można także po prostu skorzystać z aplikacji 4F i każdy produkt obejrzeć na skanie 3D sylwetki Roberta Lewandowskiego. Wszystko dzięki wykorzystaniu technologii opracowanej przez polski startup WEARFITS, wspierany przez łódzki akcelerator S5. Podczas prezentacji chcielibyśmy - na przykładzie m.in. tej współpracy - opowiedzieć o modzie digitalowej, a przede wszystkim o tym, jakie niesie ona szanse dla retailu mobile.
Nasza prezentacja dot. dwóch światów - online i offline. W Audience Solutions dzięki autorskiej technologii zbieramy dane online (z serwisów), a w Koalametrics badamy zachowania offline (dzięki współpracującym aplikacjom mobilnym). Chcemy opowiedzieć o połączeniu tych światów i jak w pełni wykorzystywać wiedzę i dane. Dzięki naszym technologiom możemy zbierać ruch online, sprawdzać kim jest użytkownik i czym się cechuje zarówno w online, jak i offline. Realizujemy m.in. raporty dla brandów: zebrany ruch we wskazanym serwisie (intencje zakupowe użytkowników) przekładamy na identyfikatory mobilne i badamy, czy np. użytkownik interesujący się brandem X, bywa później w sklepach stacjonarnych.
Szczegóły wkrótce